aby se vám dobře žilo

aby se vám dobře žilo

Nesvítí vám už týden světlo ve sklepě a ani nevíte, na koho nadávat? Hlaste závady ve vašem domě pomocí sousedé.cz a sledujte jejich řešení on-line!

Nesvítí vám už týden světlo ve sklepě a ani nevíte, na koho nadávat? Hlaste závady ve vašem domě pomocí sousedé.cz a sledujte jejich řešení on-line!

Jednou z nejnovějších sekcí portálu www.sousede.cz je i možnost nastavit si hlášení zjištěných drobných závad přímo vlastníkem nebo uživatelem bytu. Informace o závadě se tak rychle dostane k té správné osobě prostřednictvím předem nastaveného e-mailu. Ten, kdo závadu nahlásil, ale i ostatní obyvatelé domu pak mohou on-line sledovat řešení problému.

Jak hlášení závad správně nastavit?

Předně musí být na sousede.cz registrovaní všichni, kteří pro daný dům pracují jako údržba, úklid apod. Administrátor vašeho společenstva pak ke každé závadě z přednastaveného číselníku přiřadí e-mail konkrétní zodpovědné osoby, např. elektrikáře. Nastavení provádí administrátor v sekci Správa společenstva – Nastavení hlášení závad. Pokud nejsou odpovědné osoby přednastaveny, chodí informace o závadách přímo správci (administrátorovi) daného společenství.

 

Jak postupovat, když nějakou drobnou závadu zjistím?

Jednoduše se přihlaste na sousede.cz do svého společenstva a v sekci Hlášení závad problém zadejte. Můžete přidat i fotografii a krátký popis závady. Pak už jen sledujte, komu byla závada přiřazena a jak řešení probíhá. Ostatní sousedé se o nahlášené závadě dozvědí z notifikačního e-mailu a každý tak ví, že se věc řeší.

Fotografie ke článku

Komentáře ke článku

  • Veřejný profil uživatele Kateřina N, Praha | Sousedé.cz

    Kateřina Novotná 11. 5. 2018, 13:14

    Dobrý den, pochopila jsem správně, ze závadu mohou hlásit jen pracovníci údržby. Ale co když se jedna o závadu v byte, závada je v moci vlastníka nemovitosti, který o závadě ví, ale neřeší ji a ani nechce najemnikovi, členovi družstva popř. snížit nájemné za dobu závady, kdy poskozujici se věci už nelze vymáhat opakovaně na pojišťovně, i když pojistné se platí stale a majitel nemovitosti odmítl věc řešit. Děkuji za odpoved

  • Veřejný profil uživatele Váš D, Praha | Sousedé.cz

    Váš Domovník 14. 5. 2018, 9:34

    Dobrý den paní Novotná, naše stránky fungují prioritně jako nástroj pro správu společných částí domu. Váš vztah jakožto nájemníka s vlastníkem bytu se řídí tím, co máte v nájemní smlouvě. Pokud vlastník odmítá vyřešit závadu v bytě, která brání řádnému užívání bytu, a není s ním řeč, nezbývá, že řešit věc právní cestou.

Město

Příhlásit se

Zaregistrovat

Služby

Společenstva

Nabídka realit

Magazín

Nábytek

Lokality