Sousedé nabízí novou klientskou zónu pro správce

Portál sousede.cz rozšiřuje své portfolio služeb a vsází na spolupráci se správními firmami. Cílem je vytvořit jedno společné místo pro všechny lidi kolem bytového domu, tak aby správa domu byla co nejpohodlnější.

Sousedé nabízí novou klientskou zónu pro správce

Moderní a efektivní komunikace se sousedé.cz

Portál sousedé.cz je přehledným prostorem pro řešení potřeb a požadavků souvisejících se správou bytového domu. Tedy řeší potřeby jak vlastníků – zejména přístup k informacím, jednoduchou on-line komunikaci nebo kontrolu nad správou majetku, dále pomáhá statutárním orgánům SVJ jednodušeji a efektivně řešit jak zákonné, tak věcné potřeby správy a v neposlední řadě nabízí správcům moderní klientskou zónu jako platformu pro efektivnější a levnější komunikaci s jednotlivými SVJ.

Moderní klientská zóna

Z komunikace se správními firmami jsme nabyli dojmu, že nás nejdříve brali jako konkurenci, ale po jednotlivých rozhovorech jsme naopak zjistili, jak si můžeme být vzájemně prospěšní. Správci jsou specialisté na výkon správy. Nemají čas na vyvíjení drahých IT řešení pro komunikační rozhraní, která by jim správu a s tím spojenou komunikaci s klienty usnadnila a zefektivnila. Naopak sousedé.cz nikdy neměli ambice stát se správci nemovitostí, ale naopak naslouchají potřebám svých klientů a dle toho upravují portálové funkce tak, aby měli správci v ruce moderní a silný nástroj pro správu svého portfolia. Obě společnosti se tak soustředí na oblast, které rozumí a kde jsou silné. Správce má více času na správu a sníží náklady na vývoj, sousedé.cz mají klienty pro službu klientské zóny a mohou lépe a efektivněji rozvíjet portálové funkce,” vysvětluje jednatelka portálu Zlata Botero Vašková.

Zdlouhavé komunikaci v SVJ odzvonilo

Správcovské firmy často trápí komunikace s výbory SVJ a vlastníky bytových jednotek. Bývá zdlouhavá a čím dál tím méně lidí chce na sebe převzít odpovědnost s vedením SVJ. Správce tak zastává čím dál tím centrálnější roli. “Proto jsme připravili jednoduchou a moderní klientskou zónu, která spojuje správce s výborem a vlastníky a která správcům pomůže zjednodušit jejich práci pro SVJ. Tím se z pasivního seznamu vlastníků stává aktivní komunita lépe spravující svůj majetek. Proto jsme nezůstali jen u desktopového řešení, ale máme i mobilní aplikaci (Google Play, App Store”, doplňuje Vašková.

Úspora času i peněz

Od února 2021 zahajuje portál postupně spolupráci se správními firmami, od kterých očekává registrace domů na portálu v průběhu letošního roku v řádu tisíců SVJ. Správní firmy pochopily výhody spolupráce a není těžké si rovně pro jednotlivá SVJ spočítat, že symbolický poplatek za službu se jim obratem vrátí v podobě úspor už jen u online distribuce vyúčtování.

Doporučené dopisy jsou čím dál tím dražší

Rozesílka poštou stojí správní firmy desítky tisíc korun, nemluvě o čase a administrativní zátěži, kterou distribuce vyúčtování stojí. Pošta právě oznámila zvýšení cen za klasické doporučené psaní z původních 47 na 52 korun. A zdražení čeká i cenné psaní, z původních 52 korun se cena vyšplhá na 57 korun. Navýšení cen se týká také všech typů poštovních poukázek. Na sousedé.cz můžou správci rozesílat vyúčtování a jiné dokumenty online. Systém zabezpečuje také potvrzení převzetí dokumentů.

vyúčtování

Co dalšího ještě můžeme nabídnout?

Organizování schůzí, hlídání katastru nemovitostí exekucí a insolvenčního rejstříku jsou další služby, které poskytují komfort a časové úspory při správě domu. „Díky elektronické nástěnce máme možnost sdělovat v krátkém čase všem členům důležité aktuality, jako je například termín odečtu vody nebo informace o způsobu distribuce vyúčtování. Od platformy si slibujeme zrychlení v komunikaci, úsporu času a v konečném důsledku i peněz”, říká Michal Vlach z SBD PS Liberec. Vysoko na žebříčku oceňovaných nástrojů je možnost komunikace odkudkoliv přes mobilní aplikaci, která funguje jak na mobilu, tak na tabletu. Správce tak může řešit vše klidně i z cest. „Vynikající je hromadná komunikace s členy ohledně závad. Šetří čas, protože nemusíme rozesílat e-maily nebo vybavovat dotazy ohledně náhledů do dokumentů individuálně”, výhody spolupráce potvrzuje také Filip Hájek ze správní firmy First s.r.o.

Přečtěte si také:

Máme YouTube kanál! Pusťte si sousedské tutoriály online

Jak rychle reagovat na exekuce a insolvenční řízení spoluvlastníků SVJ?

Hlídání katastru na sousedé.cz

Elektronické hlasování 21. století

Zdroj foto: sousedé.cz, Canva


Mohlo by vás zajímat

POZVÁNKA NA VODÍKOVOU KONFERENCI, H2 HEATING 2023

POZVÁNKA NA VODÍKOVOU KONFERENCI, H2 HEATING 2023

Využití vodíkových technologií v oblasti vytápění budov. Konference se koná pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, Ministerstva pro místní rozvoj a Ministerstva životního prostředí, ve spolupráci s Českým plynárenským svazem, HYTEP ČR a UCEEB ČVUT v Praze.